Ce boli pot fi tratate cu ozon?

• Afecţiuni reumatologice
    • Artroze (coxartroze, gonartroze, spondiloartroze, artroze ale articulaţiilor mici), discopatii, hernia de disc vertebral, afectiuni inflamatorii ale articulaţiilor, tendinite, bursite, fibromialgii, contracturi musculare. Eficienţa terapeutică ridicată a acestor afecţiuni se datoreză acţiunii antiinflamatorii, antialgice, miorelaxante, condroprotectoare şi de refacere a funcţiei articulare, reparatorie asupra terminaţiilor nervoase periferice. Trebuie menţionat faptul că ozonoterapia poate fi aplicată cu succes în tratamentul oricărui sindrom dureros.
  • Afecţiuni cardiovasculare
    • Ozonoterapia are în primul rând un rol preventiv în prevenirea unor afecţiuni cardiovasculare cu o incidenţă ridicată la populaţie (ateroscleroză, cardiopatie ischemică, hipertensiune arterială, arterite, afecţiuni ale venelor). Amestecul de ozon şi oxigen are capacitatea de ameliora circulaţia periferică capilară, are efect vasodilatator, restabileşte funcţia de transport a oxigenului care îi revine sângelui, reduce inflamaţia de pe endoteliul vaselor sanguine, scade colesterolul şi glicemia, creşte viscozitatea sanguină, reduce valorile presiunii arteriale. circulatie periferica deficitara,
  • Diabetul Zaharat
    • Datorită acţiunii sale de ameliorare a metabolismului şi de protejare a vaselor sanguine ozonoterapia este eficientă şi recomandată în tratamentul complicaţiilor diabetuluii zaharat
  • Afecţiuni dermatologice şi medicină estetică
    • Dermatite, micoze, herpes, psoriazis, acnee, cicatrici, cheloide, plăgi chirurgicale, vergeturi, riduri, celulită, tratament anti-aging
  • Boli cerebrovasculare
    • Recuperarea post AVC dar şi recuperarea după orice trumatism al SNC.
  • Afecţiuni gastro-intestinale şi hepato-biliare
    • Hepatita cronica virala B si C
    • Amestecul de oxigen-ozon are o acţiune benefică asupra metabolismului hepatic, creşte nivelul de oxigenare a hepatocitelor şi vitalitatea lor, creşte nivelul catalazei, sunt activate sistemele microsomale, creşte capacitatea de detoxifiere a ficatului.
    • Ozonul restabileşte flora intestinală, regenerează mucoasa. Influenţează negativ dezvoltarea Helicobacterului pilori.
  • Lipsa de concentrare,
  • Oboseala psihica si stare accentuata de oboseala
  • Insomnie,
  • Sensibilitate la schimbarile de temperatura,
  • Stari de indispozitie,
  • Sindromul de oboseala cronica
  • Sensibilitate la infectii sau durere.
  • Cancer
  • SIDA
  • Scleroza multipla
  • Dementa